مشهد - مجتمع تجاري زيست خاور طبقه 11 - واحد 907
شنبه تا پنجشنبه : 08:30 - 16:30

جاده ای

حمل بار های سنگین و فوق سنگین به کلیه نقاط کشور و خارج از کشور

خدمات باربری و اتوبار بیسان ترابر به گونه ای است که تمام نقاط دنیا را تحت پوشش قرار میدهد و از مبدا تهران به تمام شهرستان ها و همچنین مرزها خدمت رسانی می کند تا بتواند پاسخگوی نیاز تمامی صاحبین بار باشد .

اگر بار شما ظرفیتی برابر 16 الی 36 تن دارد و ابعاد آن بزرگ است باید از کمرشکن یا بوژی برای ارسال آن استفاده نمایید.

ظرفیت باربری با کمرشکن

یکی از مواردی که هنگام باربری با کمرشکن ها و بوژی باید مدنظر قرارداد ظرفیت باربری آنهاست که باید متناسب با تناژ و ابعاد بار انتخاب شود.

کمرشکن ها یا بوژی ها با توجه به تعداد محور هایشان و همچنین مشخصه های فنی که دارند، میتوانند مقدار مشخصی بار را حمل کنند.

بهتر است قبل از درخواست کمرشکن با کارشناسان حمل و نقل بیسان ترابر مشورت کنید تا بهترین گزینه را در اختیار شما قرار داده و از هدر رفت وقت و هزینه تان جلو گیری کنند .

کمرشکن ها معمولا برای حمل بارهای سنگین، ترافیکی و حجیم بسیار مناسب می باشند.

بوژی ها بیشتر برای بار های فوق سنگین و ترافیکی و قطعات پالایشگاهی و نیروگاهی و کارخانجات استفاده می گردد که به وزن بار محور نیاز میشود.

اینگونه بارها قبل از آنکه وسیله حمل مشخص شود بر اساس وزن و ابعاد، کارشناس شرکت پیشنهادهای لازم را ارائه می دهد.

اما علاوه بر تناژ باید به ابعاد کمرشکن ها نیز توجه داشته باشید و در صورتی که ابعاد آن به گونه ای بود که از عقب و یا طرفین بیرون میزد حتما باید مجوز های ترافیکی و اسکورت را برای آن فراهم آورد.

ابعاد کمرشکن

پس لازم است تا هنگام درخواست کمرشکن ابعاد بارتان را به کارشناسان حمل و نقل اعلام نمایید تا کمرشکن مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

با توجه به پروژه های که این شرکت انجام داده و در دست اقدام و با عملیاتی کردن آن در تلاش است تا با فراهم آوردن پایین ترین نرخ کرایه باربری؛ ارزان ترین نرخ کرایه را برای حمل را به صاحبین بار اعلام کنیم.

همچنین دسترسی به بزرگترین ناوگان حمل و نقل بین المللی و حذف دلالان و واسطه ها به ما این امکان را داده تا بتوانیم کمترین نرخ کرایه را نسبت به سایر همکاران و موسسه های باربری داشته باشیم.

برای دریافت ارزان ترین نرخ کرایه باربری برای حمل بار با کمرشکن همین حالا با ما تماس بگیرید.

برای درخواست کمرشکن جهت باربری تهران به شهرستان ها لازم است یک روز قبل از بارگیری با ما از طریق شماره های مشخص شده در سایت تماس بگیرید و اعلام بار نمایید تا کارشناسان ما بار شما را بررسی کرده و درصورت ترافیکی بودن بار مجوز های لازم را برایتان دریافت نماید و در نهایت کمرشکن متناسب با بارتان را در اختیار شما قرار دهد.

تماس با ما: 3-05138381381
ایمیل: info@bisantarabar.com